Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.ibero.edu.co/handle/001/493
Title: | Estudio comparativo del proceso de educación inclusiva en instituciones de educación básica chilenas y colombianas: una perspectiva fonoaudiológica |
Other Titles: | Comparative study of the inclusive education process in chilean and colombian basic educational institutions: a phonoaudiological perspective |
Authors: | Rodríguez Hernández, Yenny Torres Rodríguez, Angélica Vega Rodríguez, Yuri |
Contributor: | Ávila Salcedo, Katherine Romero Ladino, Diana Marcela Gacitúa, Constanza Guerrero, Hilcia Sandoval, Katherine Silva, Monserrat Yañez, Angela |
Corporate Author: | Corporación Universitaria Iberoamericana |
Issue Date: | 18-Dec-2017 |
Abstract: | El objetivo de la investigación fue comparar la educación inclusiva en Chile y Colombia a partir de las percepciones de las personas que participan en este proceso. |
Description: | 175 p. |
URI: | http://repositorio.iberoamericana.edu.co/handle/001/493 |
Appears in Collections: | Fonoaudiología |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Estudio comparativo del proceso de educación inclusiva en instituciones de educación básica chilenas y colombianas una perspectiva fonoaudiológica.pdf | 1.52 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open | |
Artículo.pdf Restricted Access | 433.41 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.